onsdag 28 augusti 2013

Växa med stil

Häromdagen hittade jag en växasäng till lillan på en köp- och säljsida på Facebook. Som tur var fanns den bara 1,2 mil bort i Sävar där jag är uppvuxen. Tur också att man har combi. Efter lite pusslande och med hjälp av säljarna fick vi en den. Den är så himla fin, stabil och hel men behöver nog lite fix med färgen. Spjälsängen där hemma börjar kännas lite trång för min snart 3 åring, så det känns rätt att byta upp sig i storlek.

Vi bor trångt så det är bra att den inte är så bred. 60 cm bred och 80-145 cm lång. Då fungerar den ju ett bra tag. När den blir för liten kan man skjuta ihop den, sätta en massa kuddar i och använda som mys- och läsfotölj.


 
Tur man har combi
 
 
Jag är så nöjd över denna. Jag gillar spjälorna jättemycket och det är
bra att den är ganska djup så hon inte trillar ur.
Lite färg, bland annat inuti, skulle dock inte skada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar