måndag 2 september 2013

Måndagsloppat

Till skillnad från de flesta retrofrälsta var jag inte på Megaloppisen i söndags och inte heller på Megabarnloppisen i lördags. Istället hade jag fullt upp med att förbereda och genomföra födelsedagskalas för lillan i söndags.

Idag hann jag förbi kupan en sväng. Där höll de på att fylla hyllorna efter att deras stora rea avslutats. En i personalen körde runt en fullspäckad vagn och jag förföljde henne. Jag lade vantarna på en spegel med röd plastram, en liten skål Sparaxis (Anemone) Rörstrand blå/grön och en ljuslykta orange/gul "kotte" etikettmärkt Reijmyre. Det fanns en till likadan ljuslykta men den var sprucken rakt igenom och limmad.

Riktigt nöjd med min snabba sväng på Mariedal.

 
 

2 kommentarer:

  1. Visst är det roligt (och lönsamt) att förfölja vagnen med nya varor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kände mig lite som en stalker men det var det värt ;)

      Radera