onsdag 13 november 2013

Gardinlycka

Jag har köpt en så snygg gardin att jag smäller av lite. Jag kunde bara inte motstå den när den låg ute till försäljning på en köp- och säljsida för retrotyger på Facebook. Jag gillar starka färger men har också en stor kärlek till svart. Den här gardinen har båda och känns annorlunda på ett kul sätt. Egentligen skall man väl byta till julgardiner snart men den får sitta uppe tills vidare.

I fönstret har gardinen några färgglada vänner. Krukor och burkar i rosa, rött, svart och gult. Den lilla röda plåtlampan som jag fyndade på Nolia sist har också hittat en plats i fönstret.

 
 
 
 
 
 
 
För mig har köp- och säljsidor på Facebook helt ersatt Tradera. Priserna är oftast bättre och säkerheten ungefär densamma. Jag gillar möjligheten att ställa frågor och kanske få se fler bilder innan man bestämmer sig för ett köp. Det finns ju även möjlighet att pruta ibland. Dessutom slipper man de avgifter som tillkommer på Tradera. 

1 kommentar:

  1. Riktigt snygg gardin! Den skulle jag inte säga nej till! :)

    SvaraRadera